بهترین و مفیدترین فایل ها با کمترین هزینه همراه با پورسانت فروش بی نظیر

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 11932

مرور سریع گلچین 1100 واژه به روش توربو


مرور سریع گلچین 1100 واژه به روش توربو

با توجه به اینکه کتاب 1100 واژه دارای حجمی زیادی از لغات می باشد که این امر مطالعه این کتاب را دشوار می کند و از طرفی اکثر داوطلبان کنکور به دلیل حجم بالای مطالب درسی معمولا از مطالعه لغات این کتاب صرف نظر می کنند و تعداد زیادی از سوالات واژگان را در کنکور بی جواب باقی می گذارند، در این مجموعه مهم ترین و پرتکرارترین لغات 1100 بصورت گلچین در قالب 25 درس 20 واژه ای برای اولین بار توسط گروه آموزشی کدینگ وردز برای شما عزیزان انتخاب گردیده تا پاسخگویی به هر تستی در کنکور برای شما امکان پذیر باشد.

از دیگر مزایای این مجموعه وجود 2 REVIEW به منظور یادآوری بیشتر است که پس از مرور نیمی از لغات، یک REVIEW متشکل از 40 لغت بسیار مهم آورده شده که علاوه بر افزایش ماندگاری لغات، زبان آموز را با مهمترین و کاربردی ترین لغات خوانده شده آشنا می کند. همچنین به منظور آشنایی با سوالات چهار گزینه ای به خصوص برای داوطلبین کنکور پس از مرور لغات، برای هر درس 10 سوال تستی مطرح شده است که در انتها کلید سوالات همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

 

 

درس اول را ببینید و خوذتان قضاوت کنید : 

 

این پکیج برای چه افرادی مفیده؟؟؟

داوطلبان آزمون های زبان ویژه دکتری (MSRT - MHLE - EPT)و کارشناسی ارشدوهمه زبان آموزانی که قصد تقویت دامنه لغات خود را دارند اما فرصت کافی ندارند.

 

چرا باید این محصول را خرید؟!

در واقع با مطالعه این مجموعه، کاربردی ترین و مهم ترین لغات ضروری کتاب 1100 واژه را مرور خواهید کرد که می تواند کمک بسزایی را به داوطلبان آزمون های زبان ویژه دکتری (MSRT - MHLE - EPT) و همچنین سوالات دشوار آزمون کارشناسی ارشد کند.

 

1100 واژه را از راه میانبر حفظ کن !!!

 


مبلغ واقعی 59,333 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 53,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 335

دیدگاه های کاربران (1)

hadi
۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰

مرسی از محصول خوبتون لغات 1100 واژه پیدا نمیشه و کتابش هم واقعا سخته اما اینکه مهمترین لغاتش رو گذاشتین اون هم در قالب جدول خوندنش راحتتر شده

با تشکر از اعتماد شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما